.

haha, jag har inte kommit iväg till jobbet än. Insåg nyss att jag kanske gick upp lite för tidigt för nu sitter jag här helt klar och behöver inte gå till bussen förrän om en halvtimme. Jag kan ju passa på av skriva av mig lite då. En sak jag blir lite deppig av att jag insåg häromdagen att Katy Perry kommer till Sverige och jag kommer inte att gå för att det är slut sålt! Haha, min käre vän Sofia skickade ett sms förra veckan "Katy perry kommer till Stockholm i april!" jaa, tänkte jag. Men muppen måste ha hört fel eftersom hon kommer den 22 februari. Haha jaja, misstag kan man ju alltid göra.

En sak till som jag tänkt på är att jag aldrig tyckt om Robyn. Ni vet den svenska sångerskan. Jag har aldrig insett det stora med henne och varför alla tycker att hon är så bra. Men nu har jag börjat lyssna lite på några av henne lite nyare(trorjag?) låtar och jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att hon är bra. Konstigt, hade jag aldrig förväntat mig själv säga. Aja, för er som tycker om hennes musik så kan jag ju rekomendera "Bum like you" och "Dream on". Puss hej!

vad sur jag blir, hade velat se henne!


Kommentarer
Postat av: sofias

haha yes misstag gör alla, till och med jag fast jag annars är sjukt perfekt... höhö x)

2009-02-17 @ 15:33:50
Postat av: Anonym

dom låtarna är inte nya men ja som sagt, dom är bra

2009-02-17 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0