.

heellluu, de vart inget dansande för min del ikväll. Jag vet jag är dålig men jag frös, var alldeles för trött och mådde lite sisådär. Så jag bestämde mig för att sitta och fika med mamma som precis kommit hem från Göteborg där hon vart i ungefär en vecka. Någon jobb grej tydligen. Det var iallafall mysigt och nu sitter jag här och nördar mig. Tänkte ringa Maria snart också, haha kom och tänka på att jag behövde prata med henne när jag gick in på skrapans hemsida. Man börjar alltid tänka på henne och blir på bättre humör när man ser den charmerande bilden på henne & Betti på Lundellskas hemsida, haha. Sötnosar. Nej nu ska jag ringa henne, så vare. Hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0