.

Hejhej. Har blivit så trött på sista tiden att jag somnade nyss. Inte bra alltså, ska iväg på dans snart och då måste jag vara på topp. Var kul i skolan idag, försökte gå och lägga mig i bra tid igårkväll så var inte så trött idag. Gjorde beep-test på idrotten och det gick sådär, har sjukt dålig kondis märker jag. Måste jobba på den! ska börja springa på söndagar.

På Historialektionen idag satt jag & Sanah och försökte komma på vad alla i klassen skulle bli när de blev stora, så sjukt kul! vi kom fram till att Raquel skulle bli politiker, Anna psykolog, Sofia ägare för en modellargentur, Sanah modell, Carro skulle inte jobba för hon skulle gifta sig så rikt & jag skulle bli chefredaktör på en modetidning, haha. Ja det är ju precis det jag vill också så.. Kanske inte ska nämna några namn hos killarna fast där hittade vi mäklare, musiklärare, stå-upp komiker, äga en restaurang, forskare, kontorsmänniska, äga en resebyrå med resor till Bangladesh & Indien och en skulle ta över New India, hahha. Dessutom skulle en bli arbetslös men den tänker jag inte avslöja, haha.

Dessutom har jag gett upp om att låta mina naglar växa ut, det funkar ju fan inte. Så igår fixade jag förlängning med gele igen, vart helt okej!


räddningen till dig som inte kan få dina naglar att växa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vem tipsade dig om det :D?! mwahaa

2009-02-02 @ 19:21:02
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

you did my friend. :)

2009-02-02 @ 22:01:10
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: carro

haha får hoppas på att hugh hefner lever när ja blir äldre. mohahaha!

2009-02-02 @ 22:07:29
Postat av: Mathilda

hahaha ja ni hade blivit ett sött par

2009-02-02 @ 22:49:46
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: sofias

Redan givit upp hoppet om dina nails my dearest? HAHA sweet , det gick snabbt ;d

2009-02-02 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0