alla hjärtans dag.

Då var alla hjärtans dag slut, lite skönt tycker jag. Min dag spenderades rätt bra ändå. Började med att jag vaknade 7 (hade ju varit lite bättre om jag fick vakna senare) och jag tvingade mig upp till lördagsskolan. Efter det promenerade jag in till stan och gick runt där lite för att fördriva tid tills min buss kom. Jag lämnade även in min mobil på lagning eftersom det har blivit något fel på den. Har världens jobbigaste och fulaste mobil just nu, förstår verkligen inte hur den fungerar. Har aldrig haft Samsung!

På stan så köpte jag med mig ett par nya jeans och ett par örhängen. Satte mig på bussen hem och sov i några timmar. Vaknade runt fyra och då var det bara att göra sig iordning och åka ner på stan för att möta Maria och Betti. Vi gick till China River och åt kinabuffé, hur gott som helst. Hade sjukt kul med dom ikväll och vi satt flera flera timmar och pratade och planerade saker.

Kom hem halv elva och la mig ner i mammas säng för jag frös så mycket. Satt i några timmar och pratade med henne också om allt mellan himmel och jord. Jag är verkligen glad att jag har min mamma. Fast jag vet att alla säger så men jag är verkligen tacksam att min mamma är så bra som hon är. Och att man kan prata med henne om precis allt. Jag vill verkligen tacka henne för att hon klarat av mig så bra, haha jag är ju inte den lättaste att ha och göra med ibland. Dessutom har hon fått tagit rollen som både mamma och pappa då jag aldrig någonsin haft någon kontakt med min pappa. Min mamma är bäst!

det här hade jag på mig idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0