alla hjärtans dag på skrapan.

Halli, hallå. Nu har klockan slagit över tolv och det är alla hjärtans ruttna dag. Jag hoppas att alla ni där ute som är lyckliga med någon har en riktigt bra dag iallafall :) jag får göra min till det bästa möjliga. Det firades iallafall i skolan idag med poesi, pyssel & föreläsningar. Hade inte en ända lektion, ruskigt skönt. Nu har man ju sportlov också och det satt inte helt fel.

Efter dagens aktiviteter drog jag & Raquel till jobbet och jobbade två timmar. Sedan mötte jag Isabella och Sofia på Little Italy och åt kebab, muums. Jag hade vart sugen på kebab hela dagen så den satt fint. Efter ett par timmar där bestämde vi oss för att köpa godis och inte var som helst utan nämligen i Gränby Centrum. Av alla ställen i uppsala så tog vi det som ligger precis på andra sidan stan av var jag bor. Vi hoppade på bussen dit, köpte godis & drog hem til mig för att ha den ultimata myskvällen framför teven. Kände att jag nog inte skulle orkat mer eftersom jag ska upp imorgon och gå i skolan (och jobba efteråt :( ).

För er som ville veta hur det gick på jobbet, nu efter mina 10 provdagar så gav de mig ett nytt kontrakt. Jag ska testa att jobba 2 veckor med full lön (60 kr i timmen & 15-20 kr/ paket jag säljer) och sedan får vi se hur det blir. God natt på er!


mina alla hjärtansdag-kort


det här fina fick jag av min bästis Gustaf


och såhär fint hade han skrivit!


gjorde en fin ros till Maria också.. haha


och såhär såg "dagens outfits" ut för nästan alla i skolan.

Kommentarer
Postat av: Ella

heej! :) hur många varor säljer du på en dag ungefär?

(jobbet)

2009-02-14 @ 12:26:15
Postat av: Mathilda

jag säljer ungefär 3 i timmen så det beror på hur många timmar jag jobbar på en dag :)

2009-02-14 @ 13:04:23
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0