yes I'm the one and only but I'm not the only one

hoj! tänkte skriva ett inlägg innan jag gick o la mig igår men jag glömde tydligen bort det. satt uppe till 3 och spelade j*vla Bejeweled Blitz på facebook. cpspel. mitt high score är 180.000 nånting och jag kommer aldrig över det. ja så det satt jag och underhöll mig med.

men jag var med chris också innan det. skulle få hundbesök eftersom han har varit hundvakt åt hans kusins hund i veckan men den åkte hem igår, damn it! meen de gör inget. :) vi titta på american ganster som min älskade T.I var med i.. hoho jag satt som fastklistrad de scenerna han var med i. men sen kom det ett "sluta kolla jag kommer knocka dig!" som vanligt... så då fick jag komma ut ur mina drömmar haha. nåndag säger jag bara, nån dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0