The world is flashing by higher, higher

shat vad jag är trött alltså. det blev sent igår, senare än vad vi hade tänkt. efter idolfinalen (ja erik vann, såklart! och jag trodde att jag skulle dö när hans flickvän kom upp på scenen i slutet, fyfan vad fint!) så tog vi en promenad till diöshallen där det var luciacupen. där var det en hel massa människor, anna träffade roniponi och jag chris o massa fler. somnade vid halv 4 i annas säng.

idag vaknade jag seent & åkte ner på stan för att handla en julklapp och nu är jag hemma och kom precis ut ur duschen. nu ska jag bara vilavilavila för inatt är det lucia movie night och då måste man vara uppe ännu längre. so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0