Stressad som aldrig förr, varför bloggar jag ens?

jag har världens jävla cpdag och borde fan inte gått upp imorse. börjar med att jag försover mig, försöker få tag på Pavle som ska fixa min dator men nejnej, han är nte här idag! har matte, pluggar till provet imorgon då läraren kommer och förvirrar mig jättemycket och jag har pluggat på helt fel saker. bryter ihop. börjar nästan gråta. hon håller om mitt ansikte (?) och lugnar ner mig (det var bara fett skumt.. haha)

sen är det infomöte om valen till trean, min hjärna blir ännu mer förvirrad och när jag får ut min individuella studieplan så krashar hjärnan. sen börjar jag få ångest att jag inte kommer att komma in på högskolan och inte kunna få något jobb i framtiden. bokar in tid med syon imorgonbitti (9.00!!) när jag har sovmorgon egentligen.

nu var jag tvungen att hoppa över lunchen för att jag har filosofiprov om mindre än en timme. har jag ens öppnat boken? svar nej, för jag har varit så upptagen och stressad med tusen andra prov så jag skjöt verkligen upp det till sista sekund. läraren gick förbi mig precis och då säger jag "jag håller på och pluggar som sjutton!", bra gjort mathilda, nu förväntar han sig ju att jag ska kunna något.

det jag behöver nu är avkoppling. men det finns inte tid för det. jag vill tacka Anna N i min klass som hjälpte mig och lånade ut sina anteckningar då min dator krashat. tack, du är en räddare i nöden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0