Sånt här svara-på-frågor

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
ja, jag var i grekland bland annat :)

2. höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade 4 och höll allihoppa!

3. blev någon av dina vänner förälder i år?

hmm nej

4. dog någon som stod dig nära?
inte det heller

5. vilka länder besökte du?
Grekland bara

6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?

mera skratt och en längre sommar, och ett roligt jobb kanske

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
28e mars, min födelsedagsfest!

8. vad var din största framgång 2009?

att jag hittade mig själv kanske? eller något sånt

9. största misstaget?
att jag lät en person/personer trampa på mig, men jag lärde mig utav de misstagen

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
nja inte så farligt som jag kan komma ihåg

11. bästa köpet?

oj svårt.. det var ioförsig inte jag som betalade men allt nytt till lägenheten, den har blivit mycket finare nu tycker jag

12. vad spenderade du mest pengar på?
mat, antagligen. och godis

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
ja mycket olika

14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Lady Gaga låtar och rapapapapa, nivet?

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag.. sorligt nog. får bli ändring till nästa år

16. vad önskar du att du gjort mer?

gått min egen väg och skitit i andra som tryckt ner än

17. vad önskar du att du gjort mindre?
kunnat erkänna att jag gjort fel mer. och be om ursäkt mer

18. hur tillbringade du julen?
I Hedemora

19. blev du kär i år?
blev och blev, var redan kär innan

20. hur många förhållanden?
ett

21. favoritprogram på tv?
Gossip Girl eller Desperate Housewives

22. bästa boken du läste i år?
Snabba Cash

23. största musikaliska upptäckten?
ingen speciell, körde på som vanligt haha

24. något du önskade dig och fick?
maassa saker, jag tror på att man får vad man vill bara man kämpar ;)

25. något du önskade dig men inte fick?

EN HUND

26. vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Hade sleepover hemma hos mig med tjejkompisar, sen hade jag en hejdundrandes födelsedagsfest ett par veckor efter

27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
oja

28. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
precis som jag själv ville

29. vad fick dig att må bra?
underbara människor runtomkring mig, min mamma speciellt

30. vem saknade du?
har saknat olika personer olika perioder

31. de bästa nya människorna du träffade?
träffade ingen ny men jag blev närmare med tjejerna i klassen

32. årets sötaste?

Min bror!

33. årets största kärlek?
Chris, såklart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0