off we go

God morgon. däckade igår vid 1-halv 2 när C hade gått. vaknade flera gånger under natten av att fönstret var öppet och jag frös ihjäl. men jag orkade inte gå upp och stänga så nu är det en igloo här inne. jag som hade värmt upp rummet med en massa ljus igår.. aja.

vad står på schemat idag då? ska ner på stan snart och möta mamma som är och handlar lite. det blir att köpa de sista julklapparna (vad hände med att jag inte skulle vara ute i sista sekund?). sen ska vi byta lite julklappar med min bror som är här och sen, senare i eftermiddag åker vi iväg mot Hedemora där vi ska fira jul iår.

jag låg och gnällde igår jättemycket att jag inte ville åka och tänkte gömma mig under sängen, men nu ska det faktiskt bli helt okej. jag som har velat komma bort ett tag, det blir nog perfekt. en stuga ute på landet med roliga människor, god mat, godis och sånt. ingenting som påminner mig om vardagen. dessutom ska det bli skönt att inte behöva bry sig så mycket. tänker gå runt i mjukisbyxor och tjocktröjor hela helgen. nej, nu ska jag skynda mig lite. säger hej då till er sen innan jag åker :)

i will miss you very, very much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0