Bakning på G

heey där ute! jagvet, har varit jättedålig på att uppdatera. igår blev det så sent så jag orkade inte skriva. somnade direkt med sminket på. freshness.. hade iallafall jättetrevligt igår! :) idag har jag legat och degat i sängen, sen mötte jag julia som kom med ettan och vi gick iväg och handlade.

så vad har stått på schemat idag då? julebak i högsta grad! det har blivit knäck, snickers och pepparkakor. vi ska snart göra kola också. julmusiken har gått på högsta volym i bakgrunden! vi är helt slut. dessutom så fick vi panik när pepparkakorna höll på att bli brända. jag skrek "hjäääälp pannkakorna kommer att börja brinna!!" och julia får panik och sliter i ugnen så hela luckan går av. haha, ja så kan det gå när vi är i farten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0