Mysdag m. bästaste

Hej folket. idag har jag känt mig som en zombie som skulle kunna sova i tusen år. natten var trevlig med 2 helt okej filmer (up in the air (?), old dogs) och den filmen jag ville se mest av alla: snabba cash! dom visade den sist också och efter att ha halvt somnat i den andra filmen så vaknade jag till liv och fick värsta adrenalinkicken. Självklart var boken en aning bättre än filmen men den var fortfarande asbra.

Kom hem vid 8 imorse och däckade i sängen dir. vaknade vid 2 av min väckarklocka som jag av någon anledning hade ställt. snoozade och sen kom Chris hit och då var jag tvungen att gå upp. båda var helt trötta för han var på luciacupen inatt också så vi har mest legat i sängen hela eftermiddagen/kvällen och degat. nu ska jag titta på gossip girl/one tree hill. latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0