Lugn i stormen, jag är tillbaka ;)

åh det har aldrig varit skönare att få komma hem. inte för att det inte varit jättemysigt men.. borta bra, hemma bäst! såhär såg min helg ut:

onsdag: kom till stugan i hedemora och då blev det raketer, kramar och middag, dricka och hela det där. vi klädde julgranen till lady gaga & beyonce och sen blev det sällskapsspel (självklart pictonary).

torsdag: julafton då. ut i snön, jag och frellan försökte oss på långfärds-skidor, ingen hit. slutade med att mamma skjussade runt mig på kjälken/sparken, kul var det! sedan pepparkakshus-lagning, laga mat och kalle anka. mat sent och julklappar ännu senare. julafton slutade med filmen love actually & vid tolv-slaget blev det raketer eftersom Inger fyllde år. champagne på det också.

fredag: sovmorgon och jag sov bort halva dagen. vaknade upp av att fredrik tittade på love actually så jag såg den, igen. sen blev det födelsedagsmiddag och ännu mer champagne. kvällen slutade med boxningsfilmen Million Dollar Baby (sevärd film, se den!). sen såg jag & fredrik på sex and the city, säsong 1 halva natten.

lördag: upp tidigt, tidigt för att hälsa på mormor i Norberg. hjälpte henne med tvätten och gick och fikade med henne. sen åkte vi och satte ljus på kyrkogård och åter till hennes lägenhet. tips på vad ni kan göra om ni är fast hemma hos mormor/farmor en hel dag? gå igenom massa gamla foton. det gjorde jag, hittade massa fina på familjen och min mamma när hon var liten.

och nu sitter jag då här!
ska gå igenom en massa bloggar, titta till min facebook och sen är det gladiator på TV. älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0