Jag gjorde det!

Vet ni vad jag gjorde idag? tro det eller ej men jag tog sprutan med stort S. JAG gjorde det! jag, världens mest spruträdda människa. det var dock inte planerat. skulle följa med anna till sjukhuset för att ta och då frågade hennes mamma om jag också ville.

några minuter senare var det klart och jag måste erkänna att det faktiskt inte var så hemskt som jag trodde. det är NU det hemska börjar. jag har en sån smärta i min arm som jag aldrig upplevt förr. att skriva det här inlägget gör så jag nästan kan klämma fram ett par tårar. nu återstår det väl att se hur jag mår imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

det gjorde vi bra !

2009-12-01 @ 23:46:51
URL: http://reject.devote.se
Postat av: esra

Aj stackars men visst är det bättre idag :-)

2009-12-02 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0