I then turn into a rude dude

helo. pjuuuh vad jag är trött. slitage på hög nivå här. efter skolan drog jag & anna ner på stan och delade på en cupidosallad, får combo är perfa. sen tog vi tian till Gränby C, det har blivit vårt nya ställe. köpte min nyårsklänning (som jag egentligen ska få i julklapp så ska slå in den och sen glömma bort den), och lite nya underkläder. dom har jättefina på H&M just nu, check it out!

blev även lite julklappar köpta och nu ska jag ta det lugnt med julisarna på ett tag för jag har inga pengar kvar. nada. på köpet tappade jag min plånka också på bussen men som tur är hade någon hittat den. får be till gud att allting finns kvar där i när vi hämtar den imorgon bara. don't worry be happy.

var jätteirriterad/arg ett tag där på bussen när jag bärde massa tunga kassar och alltid när jag är arg så lyssnar jag på den här låten. fliippmode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0