Baby you're all that I want when you're lying here in my arms

ah seg dag alltså. ligger i sängen & tittar på idol från igår (en viss person gillar inte idol så jag fick inte titta på det igår). erik har precis sjungit "Heaven" med Bryan Adams. power säger jag bara. Jag tror han kommer att ta hem alltihopp i globen nästa vecka. så vad är planerna för idag då? Gränby Centrum med Anna om hon bara kan vakna nångång. ska köpa de sista sakerna till ett projekt jag kommer att börja med imorgon, hihi. sen får vi se vart kvällen tar oss. so long.

now nothing can take you away from me
we've been down that road before
but that's over now
keep me coming back for more. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0