Baby you make it easier when life gets hard. <3

nu har jag räknat lite mattetal och läst ännu 100 sidor ur min bok som skulle varit utläst för längesen. är snart klar, började igår. paradise hotel var också spännande och sen pratade jag med chris. vi pratade om massa saker att göra i sommar. jag längtar verkligen till värmen.

tänk er att kunna gå ut i bara shorts och inte behöva sätta på sig dunjacka. vi ska göra massa roliga saker i sommar iallafall, åka och campa, då han har körkort så ska vi åka till en massa roliga ställen med bil och så ska han lära mig att fiska! haha något jag alltid varit väldigt dålig på. nej, nu blir det sängen för min del. godnatt.


As the world keeps spinning round
you hold me right here, right now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0