you spinn my head round round

jag.är.trött. tänkte att jag verkligen skulle vila ut mig idag efter att ha gått upp runt 10 varje dag nu den senaste tiden men så blev det inte. pratade i telefonen tills fyra på morgonen, sedan vaknade jag klockan tio, elva, tolv och ja nyss. har återkommande huvudvärk som gör jätteont. det dunkar i hela huvudet efter en solstolsincident i grekland. fick nämligen ryggen på en solstol drämd rakt i bakhuvudet så jag såg stjärnor och sånt, haha. läskigt. idag iallafall blir det världens chilldag för mig. jag ska njuta av att bara vara med mig själv och jag ska nog ta en tur till ica och köpa lite godis också. vad jag har saknat svenskt godis! har förövrigt en hel del att packa upp. hur kommer det sig att det alltid är så roligt att packa men inte lika kul att packa upp?



Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder från när du va i grekland:)

2009-08-16 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0