tur att man har 2 and a half men

vet ni vad jag hatar? när man skriver ett j*vla blogginlägg och så råkar man klicka bort! jag hade precis skrivit om hur cpstört dålig den här dagen var och till råga på allt så klickar jag bort. hordag.. alla är emo nu för tiden och då blir jag också emo. allt är höstens fel, vill ha sommar igen. blä. vi hade världens längsta jobbigaste dag också med 2 och en halv-timmes etik & livsfrågor lektion. det blev långtråkigt, jaaa. och så kommer våra måndagar se ut ända till sportlovet WOHO. nu ska jag sova så det blir en, förhoppningsvis, ny bra dag. och imorn börjar mitt språk jag kommer att läsa på kvällarna. arabiska, och nej jag är inte störd jag berättar varför imorn. godnatt. bajs.

och jag la nyss in lite bilder som jag haft på min mobil, här kommer dom

jag, anna & kicki första dagen i skolan








här är cpbilder från skolan idag bl.a när sofia skulle se ut som Edward i twilight, jag dog!

 





såhär roade vi oss på etik lektionen
 

de vettefan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA dör! fruktansvärd bild men den bjuder jag på ;) hahah

2009-08-25 @ 01:04:12
Postat av: chila

nice blogg checka min :)

2009-08-26 @ 14:30:26
URL: http://lillakenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0