uppdaterat fron grekland

kalimera (har lart mig hur man stavar nu, haha! min grekiska blir ba battre och battre. for er som inte vet vad det betyder so ar det god morgon). vet aven hur man sager "tack" (= efaristo) och jamas! det betyder skol, alltso inte skola utan med bokstaven som jag inte har har.. aja

har borta ar det fortfarande skont, vadret kan man ju inte direkt klaga po. vi har fott flaktar po rummet so det gor att leva dar inne. vi gor val det vanliga, igorkvall okte fia, fredrik, micke, carro och alla hem, det var lite sorligt. vi hade avskedskvall for dom i fredags. do okte vi ut med en bot till en jattemysig restaurang och dansade grekisk dans hela kvallen, det var askul! ni vet som po filmen tsatsiki nar de dansar det? det var precis so med massa gamla grekiska gubbar, askalas! nar vi kom tillbaka hit satte vi oss po vorat favortstelle nefeli, bestellde in massa dinkar och gick vidare och dansade resten av natten po en klubb.

men nu nar de okt hem so ar det lite lugnare har, ikvall kommer nogra andra, dottrar till nogra vi kanner. dom ar runt 18 so om dom ar roliga lar vi hanga med dom resten av veckan. po tisdag ska vi till turkiet dessutom, det ska bli najs! nej nu kommer jag inte po mer, kommer kanske skriva mer i veckan. puss po lange!

Kommentarer
Postat av: melina

DU KOMMER HEM IKVÄLL !!

2009-08-15 @ 16:11:46
URL: http://ohmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0