lite nytt i vardagen.

som jag skrev tidigare håller vi på att göra om i här i hemmet. jag har blivit av med soffan och skaffat nytt och här har ni bild på hur det blev. om ni vill se vardagsrummet o' köket kan jag visa det sen. väldigt fint blev det iallafall!





dessutom har jag äntligen tagit tag i mig själv och gått och köpt det omtalade schampot & inpackningen. Loreals absolute repair för skadat hår. jag har pratat med många frisörer genom åren och de har alltid rekomenderat det om man har slitet hår eller bara vill att håret ska bli starkare. jag har alltid tänkt att köpa det men det liksom aldrig blivit av. nu när jag var i stockholm så köpte jag det. jag ska testa det ikväll, kan berätta för er om det funkar eller inte sen! dessutom köpte jag en jättebra kräm från TIGI som man använder innan man plattar håret, som även luktar underbart. hoppas på det med.


Kommentarer
Postat av: melina

ååh! din soffa is gone..

men fint blev det ijoförsej! :)

2009-08-24 @ 12:13:59
URL: http://ohmelina.blogg.se/
Postat av: Lena

åå den från tigi är jättebra fan va gott den lukar men ta inte för mkt av den för då blir det lite kladdigt :)

2009-08-26 @ 16:20:07
Postat av: Mathilda

okej ska tänka på det :D

2009-08-26 @ 18:06:11
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0