like an iceberg on the sea

go kväll. idag vare en vanlig bajsig dag i skolan som var lite kortare än vanligt dock. hade bara två lektioner, eller en&enhalv kan man säga för internationella ekonomin var bara en halvtimme. sen åkte jag ner på stan o' käka kebab med sofia. (finns två sofi:or i min klass nu, när jag säger sofia ph säger jag sofia & den andra är sofia A okej?). det var daounder. sen åkte vi hem hit och chillade lite, sen mötte vi andra sofia A och anna i stan och då testade vi på dancehall på danscenter. de va skoj men vi ska testa en annan på söndag. kom precis ut ur duschen, är trött & död, ska ringa C snart o sen sover jag. ciao

ps. vadfan är det för mening att ligga på en solstol i grekland i två f*ucking veckor och pressa om färgen ska gå bort en o en halv vecka efter?

ps2. men jag såg precis att mamma köpt ett dusch-handtag med massage i, JA! mitt humör blev genast på topp igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0