home sweet home

då var man tillbaka i regniga sverige då. fyfan för vädret, lite skillnad på vad man har varit van med de senaste två veckorna. på planen sa de att det var 15 grader, det är 20 grader mindre än vad vi haft! hemskt. aja det är väldigt skönt att  vara hemma också. när jag kom in, kände lukten av mitt rum, låg i min säng med mitt täcke (och inte bara ett lakan som täcke) kände jag lycka! haha

vi var iallafall haft det väldigt bra, har ju uppdaterat lite därifrån. vi låg vid stranden, solade och badade varje dag förutom då vi var i turkiet. turkiet var skitroligt! om jag ska vara ärlig så var det roligare än grekland, synd att vi inte stannade längre. dessutom festade vi, drack drinkar på nefeli och shoppade en hel del. kan ju säga att man är några tusenlappar fattigare. är väldigt trött nu och ska snart sova, tänkte bara ladda upp bilder på det jag köpte om ni är intresserade. kommer visa massa bilder från semestern sen också, lovar!

lite utav det jag införskaffade där nere

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mathilda 'r de en vattenpipa mitt norra öga skådar :O RÖKA ELLER?

2009-08-21 @ 20:22:17
Postat av: Mathilda

haha självklart! vem är det?

2009-08-21 @ 21:26:51
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0