greetings from greece!

Kalle mera, nu sitter vi pa ett internetcafe och tanka passa pa att blogga harifron sa ni vet vad som hander har borta. det ar helt underbart och jag har nog inte varit med om sodan varme som det ar har! det bloser knappt ockso so for att overleva so for man ligga i vattnet. po netterna ar det varst, igornatt fick jag damp och la mig i sangen med flera iskalla vattenflaskor runt omkring mig, haha. fast man ska ju inte klaga, antar att det ar battre an hemma i sverige

forutom att klaga pa varmen so solar och badar vi varje dag, finns inte so mycket mer att gora pa dagarna do det ar so varmt. pa kvallarna sitter vi mest pa stellen, besteller in drinkar och treffar folk. for er som inte vet vem jag ar har med so ar det sofia {det borde ni inte ha kunnat missa haha} och sedan flera familjer och kompisar till var familj, vi ar ca 10-20 st fron sverige so det ar manga att umgos med.

igarkvall var vi hemma hos nagra som har en villa och satt pa deras takbalkong, det var najs. sedan gick vi ut, satte oss pa vorat favortstelle med skon musik och goda drinkar. fia och fredrik kom dit senare, vi bestelle in champagne och lekte jag-har-aldrig-leken hela kvellen, det var skoj.

en annan kvall var vi pa beachparty har nere i byn, det var galet! so mycket folk, skon musik och discolampor och sont. so man kan ju saga att vi har det bra har, haha. ikvall ar det en stor fest som dom tar pa fullaste allvar har, det blir tydligen fest hela natten och ingen gar och lagger sig forran imorgonbitti. vi ska till fia och fredriks hotell innan och forfesta so det kommer bli najs! tar mycket bilder oxo som ni for se nar vi kommer hem. vi ska aven aka ut till nagra oar i helgen och nesta vecka blir det turkiet. jag tror de kommer bli askalas. hoppas ni har det bra der hemma so hors vi kanske nesta vecka eller nar jag kommer hem! hejdo

Kommentarer
Postat av: melina

Aa har färgat håret igen. Är jättenöjd (a) nej fattar faktiskt inte vad du menar.. vadå mitt andra namn? :O



saknar dig, kom hem kom hem!

2009-08-06 @ 01:13:55
URL: http://ohmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0