you're really lovely underneath it all

Som ni kanske har märkt så lägger jag ofta upp musik och låttexter på bloggen som jag tycker om. Vad ni kanske inte vet är att jag alltid menar något speciellt med just den låten jag lägger in, det har alltid en tanke bakom för den förklarar oftast precis hur jag känner just då. Det är läskigt hur bra låtar kan passa in på situationen man är i. Därför älskar jag verkligen musik, det finns så mycket känslor i dem.

Några som har frågat om mig & C och vem han är osv. Ni som har följt bloggen ett tag vet ju vem han är och det går inte riktigt att förklara hur det senaste halvåret sedan vi gjorde slut har varit. Fram och tillbaka skulle man väl kunna kalla det. Jag tycker inte riktigt om att ta upp sånahär personliga saker i bloggen och för att förklara precis hur allting är och hur jag känner med honom så hittade jag just en låt som varje mening i hela låten passar in precis. Så om ni har lust att veta så lyssna på låten nedan och läs texten. Sätter som vanligt de mest betydelsefulla meningarna med kursiv text. Njut!


there's times when I want something more
someone more like me
there's times when this dress rehearsal
seems incomplete

but you see the colours in me
like no one else
and behind your dark glasses
your something else

you're really lovely underneath it all
do you want to love me underneath it all
i'm really lucky underneath it all
you're really lovely

you know some real bad tricks
and you need some discipline
but lately you've been trying real hard,
and giving me your best


and you give me the most gorgeous sleep
that I've ever had
and when its really bad
I guess its not that bad

so many moons that we have seen
stumbling back next to me
I've seen right through and underneath
and you make me better
I've seen right through and underneath
and you make me better, better, better

sor real, I saw my darling
you are my real Prince Charming
like the heat from the fire
you were always burning
and each time you're around
my body keeps staling for your touch
your kisses and your sweet romancin'
there's an underside a you that so many adore
aside from your temper everything else secure
you're good for me, baby
oh that, I'm a sure
over and over again
I want more

You've used up all your coupons
And all you got left is me
And somehow I'm full of forgiveness
I guess it's meant to be.




Kommentarer
Postat av: pissabulla

<333

2009-04-25 @ 10:30:31
Postat av: Jasmin

jag håller alla mina tummar for you

good luck

2009-04-25 @ 11:57:46
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0