vakna med the voice

dom på vakna med the voice är så dumma! igår hade dom värsta farvälgrejen för Jakob eftersom han skulle sluta på programmet för han skulle få sparken eller nåt. Jag blev verkligen jätteledsen för han gör mina vardagsmornar! har tittat på vakna med the voice med honom och de andra i typ två år nu och det gjorde verkligen mig dag extra dålig igår.

men så sätter jag på teven imorse och de visar sig bara vara ett aprilskämt! fyfan vad elakt, haha. Det var ju inte ens kul, jag blev ledsen. Och flera hade ringt in och gråtit (okej, så ledsen blev jag inte) och alla hade klagat. Tur iallaflal att han är kvar! slutade precis skolan nu och så sitter jag här och väntar lite. Ska till kuratorn kvart över men ska dit nu och se om jag kan komma in lite tidigare, ciaao.


Kommentarer
Postat av: siham

HAHAH XDD! Ofta du gick på det :P . Typiskt dom att dra någonting sånt.

2009-04-02 @ 21:07:51
URL: http://paulasiham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0