svar på frågor

Jag fick ett par frågor av Bex i ett inlägg under och nu ska jag försöka svara på dina frågor så gott jag kan! :)

1. Jo, jag ska försöka visa fler make-up tips, det är fler som har frågat om det. Kan visa hur jag sminkar mig till vardags och till fest. Tack så mycket, en sak som jag är noga med är att tvätta, återfukta och scrubba ansiktet ofta. Jag skriver mer om det senare!

2. Jag har ingen nytagen bild på hur långt mitt hår egentligen är men det är kanske 2 decimeter kortare än vad jag brukar ha.

3. Det här med min riktiga hårfärg är lite svårt för jag är inte helt säker själv, haha. Jag har varit ljusblond väldigt länge och sedan färgade jag det brunt för ungefär 1 och ett halvt år sedan. Jag kan tyvärr inte hitta någon bild på min riktiga men jag har flera då jag var blond som jag har visat tidigare. :)

4. Min mamma är ofta i Stockholm för att hennes pojkvän bor där. Han brukar vara här också men eftersom jag tycker om att vara ensam hemma och få utrymme själv så brukar hon åka dit då jag vill vara själv. Det händer ibland att jag också åker dit och umgås med hans barn.

5. Min mamma är studievägledare på Uppsala Universitet så hon pendlar ofta mellan sthlm - uppsala då hon är där borta.

6. Haha oj, det var en personlig fråga men okej. Jag gick i 8an och var tillsammans med en kille som var min allra första, stora kärlek.

7. Det beror på vad man räknar som riktiga förhållanden. Jag har bara varit riktigt kär två gånger i mitt liv och de räknar jag som riktiga förhållanden. Ett då jag gick i 8an och ett nu det senaste året.

8. Jag hoppade över sista året på dagis och började i 6års direkt. Jag umgicks bara med de som var ett år äldre då och då blev det så liksom.

Jag hoppas du fick svaren du letade efter och om du undrar något mer är det bara att fråga på igen. :) och som sagt, jag återkommer med sminktipsen och ska försöka lägga ut någon bild på min riktiga hårfärg!

Kommentarer
Postat av: Bex

Tack för svaren! :D och jag hoppas verkligen du börjar uppdatera mer, även om det är fint väder ute osv så älskar jag när du uppdaterar ofta, din blogg är så jävla grym!

2009-04-13 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0