.

hello cuties. skoja haha fyfan vad fult det lät. lite svårt att veta hur man ska börja sina inlägg ibland. misslyckat försök.. aja. Sitter här som vanligt och har "dagens bloggstund" med Jasmin haha. Har bara en lektion kvar som börjar om tio minuter och sen slutar jag. Jag & Jasmin ska ner på stan och röka vattenpipa med Simon och fler för de är sköönaste vädret. I luv it!

vet ni? jag tycker det är asbra med blogg.se;s första sida där man kan se de nyaste nyheterna som folk har bloggat om. Får mycket idéer om vad jag själv ska blogga om där som t ex det där med solariumlagen. Och vad ser jag när jag går in idag? att Kent (världens bästa grupp) ska släppa sitt åttonde album och ska ut på turné igen! Måste ringa Julia,vi ska lätt på konserten i år igen. Hej så länge :]

Kommentarer
Postat av: siham

KENT ÄR KEFF = D !

2009-04-23 @ 14:17:43
URL: http://paulasiham.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går du och Paula i samma klass?

2009-04-23 @ 23:16:22
Postat av: Mathilda

du är keff :D haha



nej, det går ingen Paula i min klass :)

2009-04-24 @ 09:39:54
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0