tisdag

hallå där ute! fy på er att ni är inomhus när det är så fint väder ute. Jag kom precis hem från Maria där jag och betti sov inatt efter festen i sävja. Vi missade sista bussen hem så vi fick dela på en taxi och sen blev det sleepover hemma hos Maria. Det var jättekul, vi satt i hennes kök och diskuterade våra depritioner och lagade mat. Eller ja, det var mest Betti som försökte laga våfflor men det gick inge vidare. Till frukost fick vi goda våfflor som Maria gjorde istället, haha.

Nu sprang jag hem för att göra mig iordning och vi ska snart ner på stan. Vi ska sitta vid bryggan och dricka milkshake eller smoothie, mmm! Hej då så länge. Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0