tisdag

hej&hå. Kom precis hem från stan med Gustaf. vi tittade på vårjackor och skor till honom, hittade en jättefin jacka på Carlings och ett par tygskor på MQ. I like it. Jag var tvungen att dra hem och kommer nog stanna hemma ikväll för att jag har matteprov imorgon och jag ska väl försöka att inte få IG på det här provet då.

En sak som jag har funderat på och som irriterar mig är dom här jehovas vittnen som kommer och plingar på dörren! skitirriterande. De står alltid där hur länge som helst och plingar & när man inte öppnar ger de inte upp. Det kom en sådan förra veckan hit och jag öppnade inte för att man blir ju aldrig av med dem heller. Senare, när jag skulle öppna dörren och gå ut, så ramlade det ett informationshäfte. Då hade tanten typ tryckt upp papprerna i dörren, sjukt! leave us alone. Jag ska säga att jag dyrkar djävulen eller något nästa gång så de försvinner, haha.

Kommentarer
Postat av: johnny

Ja sa att ja va satanist en gång, dom försvann ganska snabbt då :) Du kan ju alltid pröva byta efternamn till Islam, buddha eller något annat religöst :P

2009-04-14 @ 19:22:21
Postat av: Mathilda

tack för tipset, kanske ska prova med det haha

2009-04-14 @ 21:35:17
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0