svar på frågor.

nöjd med dig själv?

Svar: Jag är väl rätt nöjd med mig själv. Såklart finns det saker man skulle vilja ändra på men man ska inte klaga


Mathilda, Vad är meningen med livet?
Och visste du att eran skola får våra rester till lunch? :)
/Johnny

Svar: Meningen med livet är att ha kul, ta dagen som den kommer och aldrig ångra något du gjort! :) och ja, det kan jag tänka mig. Vår mat är sämst, haha.


Är du helsvensk? (på nått sätt fick jag för mig att du har lite utländskt i dig pga dina jävligt fina fylliga läppar)

Svar: Haha, tackar. Nej jag är helsvensk, tyvärr. Hade varit roligt att vara halv-någonting iallafall.


Hur lång är du?

Svar: Är inte säker men 160-163 cm skulle jag nog gissa.


Hur är du som person enligt dig själv? lätt att lära känna, bitchig, pratglad, tyst osv?

Svar: Det beror helt vad jag är på för humör, det kan variera. Men jag är oftast glad, pratig, posetiv och påhittig. Är också sjukt envis och hatar att erkänna att jag har fel. Som jag har nämnt tidigare får många första intrycket av mig att jag är bitchig och tror jag är bättre än andra men det kan jag verkligen inte hålla med om!


Festar du mycket?

Svar: Ibland, kanske varannan helg. Fast jag dricker inte varje gång, kan ha rätt kul ändå. Har lugnat ner mig lite de senaste året, brukade festa mycket mer i 9an t ex.


Berätta om din första riktiga fylla! :)

Svar: Min första fylla var på nyårsafton då jag gick i 8an. Jag var med några vänner ute och vi drack vodka, haha (usch). Jag blev full men inte så att jag skämde ut mig, jag brukar inte dricka så mycket att det spårar ur.


Har du husdjur?

Svar: Nej, har haft en katt dock och jag vill ju sjukt gärna ha en hund just nu!


Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Mina drömmar är väl att leva ett The Hills-liv i L.A eller New York men det kanske inte är så realistiskt? isånafall vill jag gärna vara chefredaktör eller krönikör i en modetidning. Jag tycker om att skriva och sådant så det skulle passa mig. Sedan vore det ju ett plus om man fick jobba utomlands som t ex Paris eller New York.


Tjänar du pengar på din blogg?

Svar: Nej, det gör jag inte. Har funderat på att lägga in lite reklam på bloggen så man tjänar inte men om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat ta tag i det.


Hur många läsare om dan har du i genomsnitt?

Svar: Ca 60 - 80 läsare varje dag. Antalet har ökat rätt mycket de senaste veckorna, det är jättekul! :)


Har du fördomar om människor du inte känner?

Svar: Om jag har hört att en person gjort dåliga saker så kan jag nog få lite fördomar, men vem får inte det? Men jag brukar inte ha fördomar mot folk jag aldrig snackat/hört något om.


Kan du ta fler egobilder? jag tycker du är supersöt och bilder i inläggen är alltid roligt :)

Svar: Haha jo, det kan jag väl. Men det känns lite egocentriskt att bara ha bilder på mig själv i inläggen, trodde inte ni tyckte det var så kul.


Har du några piercingar? eller har du haft?

Svar: Har bara hål i öronen. Jag har funderat mycket fram och tillbaks om jag ska ha hål i naveln men jag funderar fortfarande. Vad tycker ni?


Röker/snusar du?

Svar: Nej, jag feströkte förut men nu har jag lagt av med allt sånt. Har aldrig snusat. Det händer att jag röker vattenpipa dock men det hör ju till sommarn!


Jeans eller chinos?

Svar: Jag tycker att Jeans är snyggast men chinos är skönast nu på våren.


Ballerina skor eller höga pumps?

Svar: Helst höga pumps eftersom jag är så kort. Men det beror på vart man ska.


Hund eller katt?

Svar: Hund!


Hur mycket väger du?

Svar: Längesen jag vägde mig men 50-52 kilo kanske.


Tycker du tjockisar är äckliga och borde banta, eller bryr du dig inte? (t.ex om du äter på MAX och ser en tjej/kille som är lite mullig/tjock.. vad tänker du då?)

Svar: Nej, det är upp till var och en. Jag har verkligen inte emot någon bara för att den är överviktig. Jag väljer inte kompisar efter sådant. :)


Vad tycker du om utlänningar rent generellt sett?

Svar: Har absolut ingenting emot dem. Många av mina vänner är det.


Har din kompis Sofia och din andra kompis Siham du skriver mycket om en egen blogg?


Svar: Sofia hade en förut men jag vet inte om hon skriver i den längre. Siham har en, www.paulasiham.blogg.se


Bor du i hus eller lägenhet? hur stort isåfall? :)


Svar: Jag bor i hyreslägenhet, väldigt litet!


ser du annorlunda ut utan smink?
kan du gå utan smink i skolan/ på stan?

Svar: Jag går utan smink på sommaren då jag är lite brunare och fräshare. Men jag skulle inte direkt dö om jag skulle vara tvungen att gå ut utan smink, haha.


Rakt i fällen hehe, du nämnde tidigare i ett inlägg att du har drömt om samma slags person hela veckan.
Nu till frågan: Vem är den här personen som återkommer hela tiden i dina drömmar? Namn, ålder?


Svar: En kille jag var tillsammans med & har varit fram o' tillbaka med väldigt länge, som jag helst vill sluta tänka på.


Vad tycker du om Blondinbella, Kenza, Kissie, Dessie (Desireenilsson.blogg.se) och Paulinas bloggar? (paow.se)

Svar: Jag läser Blondinbellas, Kenzas och Kisses ibland. Jag tycker att de har fått för mycket uppmärksamhet för att inte göra någonting alls nästan, men man måste ju kunna vara glad för andras skull. Jag tycker att Blondinbella borde leva livet som tonåring istället för vuxen då hon bara är 18 år. Kenza tycker jag inte så mycket om, bara att hennes blogg inte är särskilt rolig att läsa. Kissie, haha ja vad ska man säga? man vill ju bara skratta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0