söndag

haha, ni totaldissade ju skorna under. Nja, jag får väl fundera lite mer fram & tillbaka på dom. Jag kan iofs hålla med om att de ser rätt tantiga ut på bilden men när dom väl sitter på var de rätt snygga. Kan försöka slänga upp en bild då jag har på mig dom.

Idag är det söndag och det betyder att man snart ska tillbaks till skolan igen, buhu. Som tur är, är vi lediga imorgon också så man får sova ut lite till. Idag har jag inga planer alls faktiskt. Rätt skönt, ska ligga framför teven ett tag tror jag och sen möjligtvis, om jag orkar, ska jag åka och simma lite. Men det blir nog inte så, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurtigt med simmning!

2009-04-12 @ 14:20:50
Postat av: sofiiiiiiaaaaaaaaasss

okej om du simmar, du har ju suttit på din säng hela dagen och ätit godis.. muhaha ^^

2009-04-12 @ 18:02:00
Postat av: Anonym

Flera inlägg!

2009-04-12 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0