Sofias tur att gästblogga! :D

Hejhej Sofia här, jag tänkte eftersom att pussabella fick skriva ett inlägg igår så är det min tur idag! Ni kommer att gilla mitt inlägg mer än hennes det är jag nästan säker på, hihi. Just nu ligger jag, mathilda och bullen i min säng och här har vi legat de senaste timmarna. Bullen har blivit ännu mer en bulle efter middagen hos mig, glassen och allt godis = bullen är en bulle + att hon har pratat om sina äckliga bananer hela dagen, irriterande ska jag säga. Mathilda och jag önskar att hon kunde hänga upp sig i taket upp och ner som hon skulle göra när vi spelade buzz för några dagar sedan, hennes humör var inte på topp då! ;D

Jag och bellsan ska på fekke ikväll! Wihuu vi taggar i min säng, nu pratar vännerna om sexställningar de skulle vilja ha med en speciell familj. Jag vill också komma med roliga kommentarer så nu ska blekfisen lämna er! Pussinussi på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0