simma + sola

ih vad jag har varit duktig idag! kom precis hem från nautilus där jag simmade och solade lite. Blev inte så mycket brunare men jag ska testa på det andra nautilus som inte ligger i stan också. Har hört att deras solarium är mycket bättre. Har även idag hunnit tvätta och städa lite här hemma och ska även diska om ett tag (sparar det tråkigaste till sist). Mamma kommer hem idag och då måste det vara fint annars blir det ett utbrott, haha. Nu tänker jag strejka lite från solen faktiskt och titta på de 3 senaste one tree hill avsnitten. Jag går emot Ipred lagen! så det så. tycker att det är en idiotisk lag. Hej då så länge!


Kommentarer
Postat av: stina

är det inte dåligt att sola så mkt på solarium du gör det så ofta ? :O

2009-04-06 @ 22:50:18
Postat av: Mathilda

jo det är nog inte så bra men jag ser till att inte bränna mig, det är det som är farligast :)

2009-04-07 @ 13:14:10
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0