partyparty

hellu. jag hade planerat att skriva ett inlägg innan jag försvann ut ikväll men då jag står och torkar mitt hår efter en skön dusch får jag ett panik-samtal från matilda att jag är tvungen att komma till henne genast. Jag som hade tänkt att fixa mig med Maria och Anki satte mig på första bästa buss till Vilan och nu sitter jag här är tokans rum medan hon är på toa. Tog över hennes godisskål medan hon satt och berättade sina bekymmer för mig, haha.

Ikväll ska vi på fest här i Sävja och jag ser fram emot en kul kväll. Kommer säkert bli lyckat, mycket roligt folk som ska dit iallafall. Nej nu kanske jag borde börja göra mig iordning, jag kom ju hit halvklar haha. hej då och ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0