min dag började bra.

Mmm, dagen började bra! min man T.I var med på Tyra Banks show på morgonen och hans vackerhet gjorde min dag. Lätt skön dag i skolan också och hade sån där elev-vårds-konferans och den gick också väldigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

Efter skolan fick jag akut subway-längtan så jag tvingade med mig Sofia (muhaha) dit. Vi åt och sedan kom Moa som vi tog med oss hem till Sofia. Drog därifrån efter ett tag och gick på dansen som gick riktigt dåligt. Fan, hatar när det går dåligt där. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och tittar lite på Fråga Olle. Ska snart gå och lägga mig också, har inte så mycket att skriva om. Får hoppas att det händer mer kul imorn, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0