måste bara ta ut mina aggretioner.

nej nu har jag fått nog! vad är det här med de nya lagarna som skapas!? Först Ipred-lagen som jag tycker är världens sämsta lag som någonsin skapats! Tänker inte ens börja komma in på det ämnet för jag har så mycket att skriva om hur fel det är och då kommer det här inlägget blir hur långt som helst. Men nej, när jag går in på blogg.se;s hemsida så vet ni vad jag ser? " Strålsäkerhetsmyndigheten vill förbjuda solarier för personer under 18 år. Det skriver Svenska dagbladet i dag."  Skojar dom? ska det blir förbjudet att sola solarium någon gång ibland om man är under 18 år? vad har hänt med Sverige, varför skapas dessa urfåninga lagar? det känns som att dom har inget mer att sätta lag på så dom bara tar lite random saker som säkert skulle passa bra med 18årsgräns osv. Det där med cykelhjälm under 16 är också helt mobbat. Borde isånafall vara under 12, vem fan cyklar med cykelhjälm? Vad händer här näst, ska det bli 18årsgräns på att ha ett busskort, 30 årsgräns på körkort eller förbjudet att gå på cykelväg? AHH!


Kommentarer
Postat av: johnny

Dom var ju skitnära på att fixa så internet blir som kabel-tv, = Du får betala för ALLT. Det hände nu i veckan.

2009-04-22 @ 06:51:42
Postat av: sanna

asså den där cykelregeln är bara sjuk, sveriges lagar suger.. och musik o filmer e olagligt

2009-04-22 @ 18:12:21
Postat av: Astrid

har hört att de ska fixa 18årsgräns på red bull också. så jävla töntigt. ingen mening med de ju :O hahahaha

2009-04-22 @ 23:36:52
URL: http://arevik.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha jag säger ju det! sjukaste lagarna

2009-04-23 @ 12:20:58
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: raquel

de vill att man ska vara 18 för att sola för att det är så farligt och för att man aldrig skulle börjat göra solarium om man kom på de nu för att de är så farliga. men då undrar jag bara; URSÄKTA MEN ALKOHOL? CIGARETTER? folk förbrukar det tio miljoner gånger mer och ändå så vill dom inte göra någonting åt det? seriöst talat ska dom börja säga nej åt en sak så kan dom lika gärna säga nej till allt. menar inte att jag tycker att man ska sluta sälja det, menar bara på att dem är störda i huvudet. seriöst talat, folk skulle sola mindre ifall att man bara HÖJDE PRISERNA? varför åldersgräns? åååååååååååååååååååååååh moooooobbbbbbbbbat allt är.

2009-04-23 @ 22:07:34
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

bra sagt raquel! haha jag håller helt med. Att höja priserna skulle ju ge skillnad, 18sgräns är överdrivet.

2009-04-24 @ 09:41:34
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0