måndag morgon

Hejhej. Jag hade rätt, idag är jag på en aning bättre humör. Var hos ED imorse och fick skjuss av snälla Zamo till skolan igen sen. Hade politikprov som jag inte hade pluggat någonting till. Fast de hade inte de flesta gjort heller.

Mitt i provet, när det går som sämst och jag bara sitter och väntar på ett mirakel, går brandalarmet igång. Tack och lov! vår lärarkandidat till lärare blir helt confused och alla springer ut ur klassrummet. Väl där ute går alla runt och frågar om svar till frågorna medan han säger "Ni pratar väl inte om provet?..:/" med hans sad-face. Tycker lite synd om honom, haha. Han lär ju inte vilja bli lärare efter att ha haft vår klass.

Nu är jag iallafall klar med provet och sitter med min dator vid A torget. Får hoppas att det blir godkänt iallafall, har två andra omprov också. Blä, ge mig sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0