lördag

God morgon. Vart inte, nej jag menar blev inte mycket bloggade igår (jag måste öva bort mitt "vart") eftersom jag spenderade hela kvällen med Maria. Det blev en chillkväll med godis och TVtittande. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag och Betti tänkte åka och kolla på när maria tränar barnen men jag tror att hon sover. Annars så kanske jag skulle ner på stan och simma lite på nautilus men jag har väldigt ont i min arm av någon anledning så jag tar det nog på måndag istället. Matilda undrade om jag ville gå på stan också så jag har lite olika alternativ. Det jag vet är iallafall att jag ska ta en dusch nu! hejdå

jag, kicki & sanah i skolan. soligt? haha



Betti och Maria på bryggan efter skolan


Det komma massa söta blommor och sjöng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0