lördag

idaag har jag varit uppe med tuppen för det var lördagsskola igen. Har ju inte varit det på ett tag nu, skönt tycker jag! Nu är det bara provet kvar nästa vecka och sen är det sluut! ska försöka övertyga min företagsekonomilärare i skolan också att jag ska få hoppa av där eftersom jag klarat lördagsskolan. Helt onödigt att jag ens gick där, har ju liksom läst hela kursen två gånger!

efter skolan gick jag & bullen och åt frulle på mcdonalds. sedan for jag hem och väckte matilda som fortfarande sov hemma hos mig. Hon gick härifrån för ett tag sen och nu ska jag hem till isabella och hjälpa henne att skriva CV, vi ska på arbetsintervju imorn! men det berättar jag mer om sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0