Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.


Kommentarer
Postat av: sofias

du är min också :)



(nyss du bah håkan är sämst, sa ju att du skulle ångra dig!)

2009-04-27 @ 22:52:34
Postat av: Mathilda

haha visste att du skulle säga nåt om håkan :D yes i'm yours too

2009-04-28 @ 12:56:56
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: S

Jag menar inget illa när jag frågar detta. Jag vet inte om du och C är tillsammans eller inte, men jag måste bara höra, när ni var tillsammans, Kändes det inte fel med tanke på att Isabella som för övrigt är en av dina bästa vänner hade varit tillsammans med honom? Kändes det inte svårt att hålla kontakten med båda`?

2009-04-28 @ 14:55:47
Postat av: Mathilda

Jo självklart var det konstigt eftersom de varit tillsammans innan och det var också en utav anledningarna till att jag inte ville bli tillsammans med honom från första början, och det sa jag till honom också. Han gav dock inte upp och några månader senare kunde jag inte förneka att jag hade börjat falla för honom och då blev vi tillsammans, för ca ett år sen. Jag och Isabella pratade om det och det slutade bra mellan oss. Jag tror att hon är glad för min skull att jag träffade någon som jag fungerade så bra ihop med. Man kan ju inte direkt kontrollera över sina känslor. Och jo, nu är vi tillsammans igen.

2009-04-28 @ 21:21:55
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0