Isabulla våldgästar retardens blogg

tjena hejsan =)
Jag gick och mötte mathilda efter skolan och vi sprang direkt till ån och köpte glass. hon satt o babbla om en massa skit medan jag satt o njöt av naturen =D Noot!
jag känner mig lite som en tönt som sitter o försöker härma bloggproffset mathilda men jag lockades av tanken och nu är jag här.
 har precis fått min efterlängtade födelsedagspresent som retard-mathilda inte haft möjlighet att ge mig tidigare. Jag fick ett jätte fint armband, en sjal och lite smink ^^ Tack pruttis! nu känner jag mig hel igen <3
höhö tack för mig den här veckan! man kan ju alltid hoppas på att jag skriver fler inlägg här visst?? :)




yäääy were sexii

Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: sofias

väääldigt vackert! haha

2009-04-25 @ 00:24:56
Postat av: issabulla

I know!! =O

2009-04-25 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0