i skolan

God morgon! är lite halvt trött och har precis gjort den skriftliga delen av nationella i engelska A. Jag hoppas att det går bra men jag tyckte att det gick bra iallafall. Vi skulle skriva om datorer, typ posetiva och negativa saker och sådant. Aja, det är väl bara att hoppas på det bästa.

Idag är det iallafall världens somriga dag! det ska bli jättefint väder i helgen också, härligt. Jag hoppas det håller i sig ända till Valborg på torsdag för då vill man ju inte frysa. Har en lektion kvar nu, historia, och sedan ska jag ner på stan och simma igen. Jag måste erkänna att jag faktiskt känner mig väldigt duktig som åker och simmar varje fredag! Måste också passa på att köpa en present till en kompis som jag är väldigt sen med.  vi höres sen!
 
Känner att mina inlägg saknar lite bilder. Har ju inte så många på den här i skolan men jag hitta den här från alla hjärtans dag. I <3 skrapan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0