hos sofia.igen

tjoho nu är jag tillbaka här igen. När jag kommer in sitter Isabella fastklistrad framför datorn och lyssnar på musik på högsta volymen , siham är halvt död eller något och sofia hoppar runt, sjunger och vill ta livet av sig för hon inte har någonting att ha på sig imorgon. Jag blev genast på bra humör och började hoppa runt med sofia (blev så dansig av dansen). Efter typ en kvart insåg Isabella (som satt fastklistrad i datorn) att jag var här,tack för den..

Imorgon är det Valborg! tjoho. Det blir picknick med massa roligt folk i stadsparken på dagen och sen ska vi hem hit och grilla med min family och sen nerpå stan igen. Yes,det var våra planer.Hörs imorgon!

sofia har färgat håret brunt...


Kommentarer
Postat av: Bex

Jävligt snygg färg (och tjej)! vet du vad det är för märke på och nummer på hårfärgen? jag är blond men vill färga brunt i EXAKT den nyansen typ! vore skit shysst om du kunde ta reda på det annars :))

2009-04-30 @ 00:18:25
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in en bild på din outfit innan du åker till stadsparken :)

2009-04-30 @ 09:31:07
Postat av: Mathilda

haha det är den färgen som jag använder, kan kolla upp vad den heter.



& ja, jag lägger upp mina outfits! :)

2009-04-30 @ 11:26:39
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: sofias

HAHAHHAHAHA vet inte om jag ska skratta eller gråååta!

2009-04-30 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0