horoskop

Fan vad jag hatar mardrömmar. Jag påverkas så mycket av drömmarna jag drömmer på natten också. Om jag har legat och drömmit världens finaste dröm så kan jag vakna upp på ett strålande humör och det kan hålla länge. Men, som t ex idag, när jag hade en hemsk dröm så blev jag jättedepri. Men som tur var ringde Matilda mig kanske 5 ggr och till slut kunde jag inte ignorera henne så jag vaknade upp, haha. Nu ska vi snart bege oss ner mot stan, see ya!

Förresten, när jag satt på tåget igår så läste jag ur den nyaste SOLO. Jag läser alltid horoskopet först för på något läskigt vis lyckas de alltid pricka in precis på mig. Brukar det göra det på er? Här kommer iallafall fiskarnas horoskop denna månad.

Vänner & nöjen: Sök tröst hos dina vänner, de är guld värda.
Skulle någon inte vara det är det nu du kan upptäcka det.

Karriär & pengar: Du har lust och ork att ta tag i gamla uppgifter och måsten du förträngt.
Det är utmärkt, du kommer att känna dig så nöjd efteråt.

Chans & risk: Den här månaden passar det att gå in för dina projekt
och uppmärksamma dina egna behov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0