hemma hos sofia

Hej&hå. sitter för tillfället i Sofias säng och med Isabella och Siham bredvid mig och skriver lite medan sofia är ute i köket och lagar mat till sin familj, haha. Antar att vi ingår där så vi snor nog också lite mat.. Jag ska iväg på dans också om ett tag och sen ska jag tillbaka hit så ja, det blir nog här vi hänger ikväll. Det blir nog Buzz och sen ska jag tvinga dem att sjunga singstar med mig! woho.

Idag har jag även pluggat med Petra och nu har vi gått igenom allt som kommer till provet nästa vecka. Satt i två timmar och fick föklarat för mig vad låg- och högkonjukturer är för något och inflationer osv. Nu är jag en baddare på ekonomi, ask me anything! haha. Vill ni kanske att jag förklara vad en fri konkurrens och marknad är för nåt? eller kanske vad som orsakar en lågkonjuktur och vad det har för medföljder? haha. Maybe not. Nu ska jag gå ut och störa sofia i köket. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0