härlig dag

Hejhej! jag fick en kommentar om att jag skulle blogga lite oftare. Jag vet, jag borde nog spendera lite mer tid åt bloggen men det blir lite svårt nu när det är så fint väder ute. Men jag ska göra mitt bästa, I promise! ni får gärna komma med idéer också om det finns något speciellt ni vill läsa om, om ni kommer på. :)

Idag har jag hängt med Sofia iallafall. Vi var tråkiga och var hemma här och sen drog vi ut och grillade på gipen med Dilan och hans vänner. Kallt var det! som attan. Vi kom hem för ungefär en timme sen och hon gick precis härifrån. Jag blir depri av att det snart är skola, kan någon göra något åt det kanske? vore schysst. Imorgon måste jag verkligen njuta av min sista dag på lovet!


Kommentarer
Postat av: Bex

Hej Mathilda, jätte bra blogg verkligen! och jag måste ge beröm för ditt fina utséende, supersöt du är tjejen! :) har lite frågor som jag hoppas du kan och vill svara på. Jag är en nyfiken jävel ;)



1) Kan du inte visa mer makeup tips i bloggen? t.ex hur DU brukar sminka dig till vardags i skolan och på fest? :) vore supersött. Tycker nämligen du alltid ser så fräsch ut när det gäller sminket :D



2) Kan du visa en bild på hur du ser ut utan löshår? :)



3) Vad är din riktiga hårfärg? Har du någon bild på den?



4) Varför är din mamma jätte mycket i Stockholm och du är ensam hemma, har hon jobb där?



5) Vad jobbar din mamma som? :)



6) Är du oskuld? Om inte, när blev du av med den (ålder/årskurs)? (förlåt för den privata frågan, men du måste väl ändå erkänna att vi tjejer är sjukt nyfikna på sånt? haha).



7) Hur många riktiga förhållanden har du haft?



8) Hur kommer det sig att du som 93:a går med 92:or? var du så smart i skolan så du fick hoppa över en klass? :)

2009-04-12 @ 23:50:57
Postat av: Anonym

Svara då? :((

2009-04-13 @ 15:57:59
Postat av: Mathilda

har precis svarat i inlägget där uppe. :)

2009-04-13 @ 16:03:06
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0