happyface & facebook quiz

hej världen! vet ni vad? jag är på bra humör :D första gången på jättelänge som jag är glaad och inte sitter och funderar på allt jag har i huvet. Kan det ha någonting och göra med det underbara vädret? det tror jag! idag satt jag och väntade på Julia på en busshållplats i typ en kvart och bara log. I vanliga fall skulle jag bli jätteirriterad och tjata på henne att skynda sig. Hihi, jag blir glad.

Jag & Sofia hade så sjukt kul ikväll, vi gjorde ett quiz på Facebook. Gå in och kolla vem du är mest lik i vårat lilla "tjejgäng" . Är du kanske mig, Sofia, Siham eller Isabella? haha. Vi är allt bra roliga vi. Är fett glad att jag har er tjejer också, vi är fett konstiga tillsammans. Sofia berättade att hon hade hört någon som pratade om "Mathilda och hennes gäng i Valsätra" och att vi tror att vi är bättre än alla andra. hahaha det var kanske bland det roligaste jag hört eftersom vi är dom mest cp-skadade jag känner. Vi bryr oss verkligen inte om vad folk tycker och vi tror inte att vi är bättre än någon annan. Personen sa tydligen också att vi tror att vi är för fina för att låta andra vara med i våran grupp. Såklart inte! folk får va med oss hur mycket vi vill :) vi är friendly. Puss&hej! 

 

Kommentarer
Postat av: sofias

HAHA va roligt inlägg, bra att du är glad! <3

2009-04-02 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0