desperate housewives

Gud vad jag är känslosam. Jag har precis tittat på Desperate Housewives på tv och jag grinade mig nog igenom hela timmen som ett litet barn. Ni som såg avsnittet kanske förstår varför, han verkade som världens härligaste människa och så skulle han dö! Jag vet inte varför men han påminner mig lite om min morfar som dog då jag var liten. Jag tycker inte om folk som dör. Det får mig att känna mig så dålig för att jag inte tar bättre hand om de underbara folk jag har i mitt liv och berättar hur mycket jag tycker om dem. Man ska aldrig ta någon för givet. Men nu är det ett till avsnitt, hej!


Kommentarer
Postat av: johnny

Jag missade, vem dog?

2009-04-15 @ 06:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0