desperate housewives

Första kvällen jag får se Desperate Housewives typ, har saknat det! Det är ingen modern dans den här veckan eftersom det är valborg och då ställer de in alla danserna. Fast har dock street imorgon, som extra träning. Kom hem från Isabella för ett tag sen också där det blev mycket tjejprat om just det vi oftast pratar om - killar.

Idag har vi också handlat för pickniken på Valborg och suttit och ätit på bryggan med Siham, Sofia och Natalie. Innan det var jag inte i skolan eftersom jag bara hade en lektion och jag inte hade någon lust att gå upp, haha. Ibland blir det så bara. Imorgon är det sista dagen på skolan och då ska jag dit iallafall. Skönt med långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0